Mielec, 20.06.2024
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG CATERINGOWYCH PRZEZ
CENTRUM WSPARCIA SENIORA ŁUKASZ STYPA
Postanowienia ogólne
- Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Centrum Wsparcia Seniora Łukasz Stypa, NIP 8172159995, REGON 180687193, prowadzona działalność gospodarcza z siedzibą w Mielcu, ul. Jadernych 7/9, 39-300 Mielec, ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług cateringowych w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej zwany „Regulaminem”)
- Regulamin określa:
- a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
- b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
- c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- d) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej –www.centrumwsparciaseniora.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
§1 DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostaną poniższe pojęcia pisane wielką literą należy przez nie rozumieć:
- Platforma/serwis – strona www, umożliwiająca Klientowi dostęp do Usług świadczonych przez Usługodawcę;
- Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
- Danie obiadowe – danie, o którym informacje są prezentowane w Platformie i która może być przedmiotem Zamówienia Klienta;
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
- Dostawca Usług Płatniczych – dostawca usług płatniczych (w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych) umożliwiających opłacenie Zamówienia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z Serwisu lub Aplikacji;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny;
- Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, korzystająca z Platformy składająca Zamówienie;
- Przerwa – czasowe zaprzestanie pracy Serwisu (w tym jego poszczególnych podstron lub funkcji), które będzie potrzebne ze względów technicznych, np. w związku z prowadzonymi konserwacjami, modyfikacjami lub naprawami Serwisu;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem URL: http://www.centrum.wsparcia.seniora.pl.;
- Siła Wyższa – jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym lub przypadkowym, na które Usługodawca i Klient nie mają wpływu lub nie mogą mu zapobiec, obejmujące między innymi zamieszki, strajki, konflikty zbrojne, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego dania obiadowego (dań obiadowych) objętej Zamówieniem, zawarta pomiędzy Klientem a Usługodawcą;
- Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta przy wykorzystaniu serwisu, wymienione w § 3 Regulaminu;
- Usługodawca – Pan Łukasz Stypa prowadzący działalność gospodarczą wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą Centrum Wsparcia Seniora Łukasz Stypa w Mielcu ul. Jadernych 7/9, 39-300 Mielec, NIP: NIP 8172159995, REGON 180687193 /zwana dalej Usługodawca
- Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- Zamówienie – Danie obiadowe (lub dania obiadowe) wybrane przez Klienta, jako przedmiot oferty złożonej za pośrednictwem Serwisu.
§2 PODSTAWOWE INFORMACJE
- Dane Usługodawcy:
- Adres do korespondencji/adres do reklamacji:
Centrum Wsparcia Seniora Łukasz Stypa
- Jadernych 7/9, 39-300 Mielec,
- Dane do bieżącego kontaktu z Usługodawcą:
e-mail: centrum.wsparcia.seniora@gmail.com
nr tel.: 667-223-438
kontakt telefoniczny jest możliwy w dniach Pn – Pt: 7:00 – 15:00
Konto bankowe Usługodawcy: 58 1160 2202 0000 0006 1895 7342
§3 USŁUGI
- Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów następujące Usługi:
1) za pośrednictwem Serwisu:
- udostępnianie na żądanie Klienta treści Serwisu, w tym informacji o dostępnych Daniach oraz zaproszeń do składania ofert, o których mowa w § 5 Regulaminu;
- składanie Zamówień na zasadach określonych w § 6 Regulaminu; za pośrednictwem serwisu,
- zmiana adresu Zamówienia;
- aktualności;
- dane kontaktowe Usługodawcy.
- Poza usługami, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w przypadkach wskazanych w Regulaminie możliwe jest zawarcie Umów Sprzedaży.
- Usługi, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 1a, 1c, 1d, 1e świadczone są nieodpłatnie, z tym że zawarcie Umowy Sprzedaży wskutek złożenia Zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny za Zamówienie przez Klienta.
- Korzystanie z Usług, o których mowa w § 3 ust. 3 nie wymaga składania Zamówienia. Umowa o świadczenie Usług, o których mowa w poprzednim zdaniu pomiędzy Usługodawcą a Klientem zostaje zawarta w chwili rozpoczęcia przeglądania treści Serwisu przez Klienta, a wygasa z chwilą zaprzestania korzystania z Usług.
- Dostęp do Usług określonych w § 3 ust. 1 pkt 1 lit. b wymaga uprzedniego złożenia Zamówienia i uiszczenia opłaty za złożone zamówienie.
- Klient może korzystać z Usług w dowolnej chwili, z zastrzeżeniem § 4 ust. 3 Regulaminu. Zamówienia są przyjmowane i realizowane w terminach określonych w § 7 Regulaminu.
- Usługodawca świadczy Usługi i zawiera umowy, w tym Umowy Sprzedaży w języku polskim.
§4 WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- W celu korzystania z Serwisu Klient powinien dysponować następującym wyposażeniem:
- Komputer lub urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) połączone z Internetem i posiadające oprogramowanie umożliwiające dostęp do Serwisu;
- przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies;
- aktywne konto poczty elektronicznej.
- Usługodawca ma prawo do wprowadzenia Przerwy. O planowanej Przerwie, która może wpłynąć na normalne korzystanie z Serwisu, Usługodawca poinformuje Klienta przez zamieszczenie informacji o planowanej Przerwie w Serwisie.
- W sytuacji awarii Serwisu Usługodawca dołoży wszelkich starań celem niezwłocznego
przywrócenia jego funkcjonalności.
§5 OFERTA
- Dania prezentowane w Serwisie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, natomiast stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
- Klient składając Zamówienie składa ofertę kupna określonego dania, na warunkach podanych w Regulaminie oraz w Serwisie.
- Danie obejmuje zestaw dwudaniowego obiadu o określonej charakterystyce (np. danie dla diabetyków, bezglutenowa, etc.), dzień dostawy. Za pomocą narzędzi udostępnianych w serwisie lub przez rozmowę telefoniczną lub kontakt mailowy Klient ma możliwość ustalenia parametrów Diety, w tym wymienionych w poprzednim zdaniu.
- Usługodawca za pośrednictwem Serwisu udostępnia informacje o daniach, w szczególności mogą być to informacje o składnikach posiłków i ich właściwościach, w tym wartości odżywczej, sposobie ich przechowywania, okresie przydatności do spożycia składników wchodzących w skład dania i inne.
- Z uwagi na to, że w skład posiłków wchodzą produkty spożywcze, po ich dostarczeniu powinny być one przechowywane w odpowiednich warunkach, zgodnie z pouczeniami zamieszczonymi na opakowaniach.
- Usługodawca nie odpowiada za przeciwwskazania zdrowotne Klienta dotyczące odżywiania, które Klient powinien skonsultować ze swoim lekarzem lub dietetykiem przed rozpoczęciem korzystania z Dań. Usługodawca informuje, że posiłki wchodzące w skład Dania nie są tworzone na indywidualne zamówienie Klienta, w związku z czym mogą nie uwzględniać jego uwarunkowań zdrowotnych. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za dostosowanie Dania do jego potrzeb i przeciwskazań zdrowotnych.
§6 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Zamówienia mogą być składane przez Klientów po przez serwis internetowy.
- Złożenie Zamówienia uwarunkowane jest zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu, a także wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz na kontakt Usługodawcy z Klientem w związku ze złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy Sprzedaży.
- Złożenie Zamówienia wymaga podania następujących danych:
- wybór dni dostawy;
- imię i nazwisko;
- telefon;
- e-mail;
- nazwa firmy oraz NIP (w przypadku firmy);
- dane do faktury (opcjonalnie);
- adres dostawy;
- dodatkowe informacje o sposobie dostawy (klatka, piętro, kod do klatki, kod do bramy, miejsce dostawy, etc.);
- metoda płatności- przelew.
- Zamówienia mogą być składane na jeden z następujących sposobów:
- za pośrednictwem Serwisu;
- przez kontakt mailowy lub telefoniczny z Usługodawcą zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w § 2 ust. 2 pkt 2 Regulaminu.
- Składanie Zamówień jest możliwe w następujących terminach:
- za pośrednictwem Serwisu – 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu;
- przez kontakt mailowy lub telefoniczny – w terminach wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 2 Regulaminu.
Przyjmowanie i realizacja Zamówień odbywa się na zasadach i w terminach określonych w § 7
Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożenia Zamówienia na wskazany przy składaniu Zamówienia adres e-mail i/lub numer telefonu.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia Zamówienia, zgodnie z ust. 6 niniejszego paragrafu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Zamówienia np. w drodze kontaktu telefonicznego z Klientem.
- W przypadku, gdy Usługodawca w terminie 7 dni nie potwierdzi przyjęcia zamówienia w sposób, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta, wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte Zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.
§7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia będą realizowane na terenie powiatu Mieleckiego, na obszarze miejscowości:
- Mielec
- oraz miejscowości przylegających,
- Zamówienia są realizowane w dni wybrane przez Klienta podczas składania Zamówienia, z zastrzeżeniem, że pierwszy dzień realizacji to poniedziałek tygodnia następnego od dnia złożenia zamówienia przy zamówieniach długoterminowych, lub przy zamówieniach jednorazowych- testowych – drugi dzień od dnia złożenia zamówienia.
- Zamówienia na sobotę i niedzielę nie są przyjmowane.
- Minimalna liczba dni Zamówienia długoterminowe wynosi 5 dni.
- Maksymalna liczba dni Zamówienia długotermionwe wynosi 30 dni.
- Klient może złożyć Zamówienie testowe na maksymalnie 1 dzień.
- Usługodawca może ustalić z Klientem nowy termin realizacji Zamówienia w przypadku, gdy realizacja Zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od Usługodawcy, o czym Klient jest niezwłocznie informowany.
- Czas realizacji Zamówienia, może ulec zmianie w związku z realizacją innych Zamówień, kolejnością realizacji Zamówień lub utrudnieniami w komunikacji drogowej.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia, w szczególności z powodu złożenia Zamówienia poza obsługiwanym obszarem, Usługodawca poinformuje o tym Klienta telefonicznie lub mailowo. W sytuacji, o której mowa w poprzednim zdaniu Usługodawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni.
- Przy składaniu Zamówienia Klient określa sposób jego odbioru. Możliwy jest:
- odbiór osobisty przez Klienta (lub wskazaną przez niego osobę);
- pozostawienie Zamówienia we wskazanym przez Klienta miejscu (np. klatka schodowa, recepcja).
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Zamówienia z powodu błędnie podanego adresu dostawy przez Klienta. Nieodebranie Zamówienia przez Klienta (lub upoważnioną przez niego osobę) w miejscu i terminie określonym w Zamówieniu, nie zwalnia Klienta z obowiązku dokonania zapłaty za Zamówienie.
- W przypadku wyboru opcji dostawy polegającej na pozostawieniu przedmiotu Zamówienia we wskazanym przez Klienta miejscu, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przedmiot Zamówienia od momentu pozostawienia go w miejscu wskazanym przez Klienta, w szczególności za jego kradzież lub zniszczenie. Pozostawienie przedmiotu Zamówienia w miejscu wskazanym przez Klienta odbywa się każdorazowo na odpowiedzialność Klienta.
§8 ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
- Klient ma prawo do zmiany Zamówienia na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
- Zmiana Zamówienia może dotyczyć następujących parametrów Zamówienia:
- Adresu i sposobu dostawy;
- Anulowania dostawy na dany dzień (wybrania innego dnia dostawy);
- Dyspozycja zmiany Zamówienia może być złożona za pośrednictwem kontaktu mailowego lub telefoniczny z Usługodawcą zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w § 2 ust. 2 pkt 2 Regulaminu.
- Realizacja dyspozycji zmiany adresu i sposobu dostawy jest uzależniona od dnia i godziny złożenia dyspozycji zgodnie z poniższą tabelą:
Dzień złożenia dyspozycji | Godzina graniczna | Dzień realizacji
(dyspozycja przed godziną graniczną) |
Dzień realizacji
(dyspozycja po godzinie granicznej) |
Poniedziałek | 12:00 | Środa | Czwartek |
Wtorek | 12:00 | Czwartek | Piątek |
Środa | 12:00 | Piątek | Sobota |
Czwartek | 12:00 | Sobota | Niedziela |
Piątek | 12:00 | Niedziela | Poniedziałek |
Sobota | 12:00 | Poniedziałek | Wtorek |
Niedziela | 12:00 | Wtorek | Środa |
- Realizacja dyspozycji anulowania dostawy jest uzależniona od dnia
i godziny złożenia dyspozycji zgodnie z poniższą tabelą:
Dzień złożenia dyspozycji | Godzina graniczna | Dzień realizacji
(dyspozycja przed godziną graniczną) |
Dzień realizacji
(dyspozycja po godzinie granicznej) |
Poniedziałek | 12:00 | Środa | Czwartek |
Wtorek | 12:00 | Czwartek | Piątek |
Środa | 12:00 | Piątek | Sobota |
Czwartek | 12:00 | Sobota | Niedziela |
Piątek | 12:00 | Niedziela | Poniedziałek |
Sobota | 12:00 | Poniedziałek | Wtorek |
Niedziela | 12:00 | Wtorek | Środa |
- Zmiana Zamówienia może wiązać się ze zmianą ceny Dania lub kosztów dostawy. Klient zostanie poinformowany w tym przedmiocie przez Usługodawcę. W przypadku wzrostu ceny w wyniku dokonania zmiany Klient obowiązany jest do dopłacenia różnicy zgodnie z metodą płatności wybraną przy złożeniu Zamówienia, chyba że Strony ustalą inną formę. W przypadku, gdy po zmianie cena będzie niższa niż pierwotnie ustalona, Usługodawca niezwłocznie zwróci nadpłatę Klientowi zgodnie z metodą płatności wybraną przy złożeniu Zamówienia, chyba że Strony ustalą inną formę.
§9 CENY, KOSZTY DOSTAWY I PŁATNOŚCI
- Ceny zamieszczane w Serwisie zawierają podatek VAT (ceny brutto) i podawane są w złotych polskich.
- Koszt dostawy Zamówienia może się różnić w zależności od wyboru miejscowości wskazanych w § 8 ust. 1 Regulaminu. Koszty dostawy ponoszone są przez Klienta.
- Klient ma możliwość wyboru formy płatności za Zamówienie spośród następujących:
- płatność online za pośrednictwem Dostawcy Usług Płatniczych (PayU, BLIK, Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro);
- przelew bankowy;
- płatność gotówką przy odbiorze pierwszego Zamówienia.
- Klient może uzyskać upust za złożenie Zamówienia na więcej niż 7 dni na warunkach i w wysokości określonej w Serwisie.
- Umowy Sprzedaży zawierane za pośrednictwem Serwisu, Aplikacji oraz przez kontakt mailowy lub telefoniczny z Usługodawcą będą dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przez wystawienie faktury.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przez zrobienie przelewu lub użycia takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 Ustawy, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, o którym mowa w art. 27 Ustawy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Umowa Sprzedaży zawarta za pośrednictwem Serwisu spełnia jeden z warunków określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu, w szczególności jeśli Danie obejmuje produkty o cechach wskazanych w pkt 4 lub 5 ust. 2, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu.
§11 REKLAMACJE
- Na zasadach określonych w niniejszym paragrafie Klient może złożyć reklamację dotyczącą Usług określonych w Regulaminie, jak również wad przedmiotu Umowy Sprzedaży.
- Reklamację należy zgłaszać na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 ust. 2 pkt 2 Regulaminu albo pocztą lub kurierem na adres Usługodawcy wskazany w § 2 ust. 2 pkt 1 Regulaminu. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane Klienta: imię i nazwisko, adres email, opis sprawy a w przypadku reklamacji dotyczącej Umowy Sprzedaży, dowód zawarcia Umowy.
- Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, Usługodawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Usługodawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
- Usługodawca ma obowiązek dostarczenia Klientom przedmiotu Umowy Sprzedaży bez wad. Usługodawca ponosi względem Klienta będącego Konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne przedmiotu Umowy Sprzedaży na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu Umowy Sprzedaży wobec Klientów niebędących Konsumentami.
- Odpowiedź na reklamację dotyczącą wad przedmiotu Umowy Sprzedaży zostanie udzielona w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
§12 POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- Konsumentowi, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym Konsument:
- uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
- uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
- Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z wykazem rodzaju spraw znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem uokik.gov.pl.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.
- Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić na niego zgodę.
§13 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Odpowiedzialność za świadczenie Usług określonych w Regulaminie ponosi wyłącznie Usługodawca. Serwis i Aplikacja zostały stworzone przez Producenta z należytą starannością, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy posiadanej przez Producenta i przetestowane przy pomocy posiadanych przez niego narzędzi, jednakże Producent ani Usługodawca nie ponoszą odpowiedzialności za szkody związane z korzystaniem z Serwisu. Producent ani Usługodawca nie odpowiadają za wadliwe działanie Serwisu jeżeli wynikło ono z zachowania Klienta lub osoby trzeciej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umów określonych w Regulaminie, jeżeli zostało to spowodowane okolicznościami o charakterze Siły Wyższej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie zobowiązań z umów określonych w Regulaminie w zakresie spowodowanym niewywiązaniem się ze zobowiązań przez Klienta.
§14 ZASTRZEŻENIA PRAWNE
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z ich przeznaczeniem, treścią Regulaminu oraz zgodnie z prawem i zasadami współżycia społecznego.
- Klientowi zabrania się dostarczania za pośrednictwem lub z wykorzystaniem Serwisu treści bezprawnych, niezwiązanych z tematyką Serwisu w tym w szczególności treści o charakterze obraźliwym, pornograficznym, nawołującym do nienawiści, wulgarnych, nieprawdziwych, mogących wprowadzać w błąd, zawierających wirusy lub złośliwe oprogramowanie czy naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego, prawa osób trzecich, dobre obyczaje lub nieprawdziwe informacje godzące w dobre imię Usługodawcy lub Producenta.
- Właścicielem praw własności intelektualnej do Serwisu i , w tym praw autorskich jest Usługodawca. Wszelkie rozwiązania techniczne, elementy graficzne i inne Serwisu, w szczególności kody HTML, arkusze CSS, skrypty JavaScript podlegają ochronie prawnej, w szczególności z punktu widzenia praw autorskich, które posiada Usługodawca. Udostępnienie lub przekazanie takich materiałów Klientom nie oznacza udzielenia lub przeniesienia praw do tych elementów, chyba, że co innego będzie wynikać z wyraźnego oświadczenia Producenta.
- Właścicielem prezentowanych w Serwisie logotypów, oznaczeń, elementów identyfikacji wizualnej identyfikujących Usługodawcę, a także wszelkich przepisów i informacji dotyczących świadczenia Usług jest Usługodawca. Powyższe dotyczy zwłaszcza wszelkich materiałów i utworów, które będą udostępniane lub przekazywane Klientom w ramach świadczenia Usług. Udostępnienie lub przekazanie takich materiałów Klientom nie oznacza udzielenia lub przeniesienia praw do tych elementów, chyba, że co innego będzie wynikać z wyraźnego oświadczenia Usługodawcy.
- Kopiowanie, przedruk lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie materiałów lub danych dostępnych w Serwisie wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy. Zabronione jest w szczególności pobieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych oraz innych informacji dostępnych w Serwisie w celu ich dalszego udostępniania w innych serwisach i portalach internetowych, jak i poza Internetem oraz w każdy inny sposób naruszający interes Usługodawcy lub Producenta.
§15 ZAGROŻENIA
- Klient, tak jak każdy inny użytkownik Internetu, podlega zagrożeniom w związku z korzystaniem z Internetu. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych, w tym pojawiających się w momencie otwierania wiadomości elektronicznych, zaleca się, by Klient zaopatrzył swój komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu w celu korzystania z Serwisu w program antywirusowy oraz zaporę sieciową (tzw. firewall) i stale go aktualizował.
- Usługodawca informuje również, że szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z Serwisu wiążą się z działalnością tzw. hackerów, zmierzających do włamania się zarówno do systemu Usługodawcy (np. ataki na jego witryny), jak i Klienta.
- Usługodawca informuje, iż stosuje nowoczesne technologie ochronne celem zminimalizowania ryzyka, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, jednakże nie istnieją sposoby całkowitego i pełnego zabezpieczenia przed opisanymi niepożądanymi działaniami.
§16 DANE OSOBOWE
- Administratorem zebranych Danych osobowych jest Usługodawca.
- Zasady polityki prywatności i plików “cookies” Usługodawcy zamieszczono w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności i plików cookies”, znajdującym się pod adresem: Polityka prywatności.
§17 ZMIANA REGULAMINU
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, w tym w szczególności w przypadku:
- zmiany warunków technicznych funkcjonowania Serwisu, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym;
- zmiany warunków korzystania z oprogramowania lub korzystania z urządzeń użytych do funkcjonowania Serwisu, w tym dokonanych przez producentów lub podmioty, którym przysługują prawa do oprogramowania lub prawa do urządzeń;
- wydania przez uprawnione organy państwowe decyzji lub orzeczeń mających lub mogących mieć wpływ na treść Regulaminu lub funkcjonowanie Serwisu;
- Siły Wyższej;
- zmian formalnych lub organizacyjnych Usługodawcy mających wpływ na funkcjonowanie Serwisu.
- O zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Klientów poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie Serwisu oraz przesłanie do Klientów wiadomości e-mail.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania o ich wprowadzeniu zgodnie z ust. 2 niniejszego paragrafu, z uwzględnieniem ust. 4 niniejszego paragrafu.
- Klient ma obowiązek stosować się do Regulaminu obowiązującego w czasie, gdy korzysta z Serwisu lub składa Zamówienie.
- Do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się dotychczasowe postanowienia Regulaminu.
§18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
- W przypadku uznania, przez właściwy organ lub sąd w drodze prawomocnej decyzji lub orzeczenia, jednego z postanowień Regulaminu za nieważny, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
- Usługodawca stale i nieodpłatnie udostępnia Regulamin w Serwisie, w tym przed zawarciem Umowy, a także na żądanie Klienta w sposób umożliwiający pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Dla celów wykonania Regulaminu oraz Umowy, zastosowanie ma prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 20/06/2024
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
CENTRUM WSPARCIA SENIORA SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
§1 Postanowienia ogólne
- Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Centrum Wsparcia Seniora Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością numer NIP 8172216977 KRS 0001122316, prowadzona działalność gospodarcza z siedzibą w Mielcu, ul. Jadernych 7/9, 39-300 Mielec, ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług opiekuńczych w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej zwany „Regulaminem”)
- Regulamin określa:
- a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
- b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
- c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- d) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej –www.centrumwsparciaseniora.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
- Szczegółowe zasady wykonywania usług opiekuńczych, a także działalność podmiotu obejmuje Regulamin Organizacyjny Podmiotu Wykonującego Działalność Opiekuńczą nad Seniorami pod Nazwą Centrum Wsparcia Seniora Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością.
§2 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie:
- Usługodawca – Centrum Wsparcia Seniora Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością numer KRS 0001122316, prowadzona działalność gospodarcza z siedzibą w Mielcu, ul. Jadernych 7/9, 39-300 Mielec. Usługodawca jest podmiotem opiekuńczym.
- Usługobiorca/ podopieczny/ klient- każdy, kto korzysta z usług lub w jakikolwiek inny, zgodny z prawem sposób korzysta ze strony www.centrumwsparciaseniora.pl Udostępnianej przez Usługodawcę,
- Platforma – strona internetowa pod nazwą Centrum Wsparcia Seniora udostępniona na serwerze internetowym pod adresem: https://centrumwsparciaseniora.pl/, za pośrednictwem którego Usługodawca oferuje możliwość skorzystania ze swoich usług;
- Aplikacja – oprogramowanie (aplikacja mobilna) udostępniane Usługobiorcy przez Usługodawcę, wymagające instalacji na posiadanym przez Usługobiorcę urządzeniu mobilnym i pozwalające na korzystanie z Platformy bez konieczności uruchamiania przeglądarki internetowej.
- Usługi – usługi świadczone w zakresie usług opiekuńczych, usług pomocniczych, wspierających osoby niesamodzielne i wymagające pomocy i innych usług szczegółowo skatalogowanych na stronie.
- Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Platformy, bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne,
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie,
a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne, - Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
- Wymagania techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca to: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 4.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 8.0.0 i wyższej, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu (w przypadku Aplikacji – urządzenie mobilne); (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript; w przypadku zawierania Umowy Sprzedaży drogą telefoniczną: (6) z wykorzystaniem telefonu; w przypadku Aplikacji: (7) system operacyjny urządzenia mobilnego: Android w wersji 5.0 lub wyższej lub iOS w wersji 11.4 lub wyższej, a w zakresie niektórych funkcjonalności także (8) urządzenie mobilne z aparatem fotograficznym i usługą geolokalizacji (GPS). By zawrzeć Umowę o świadczenie usług Pacjent musi posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
§3 Rodzaje i zakres Usług
- Usługodawca udostępnia na stronie możliwość zgłoszenia przez Usługobiorcę zapotrzebowania na usługę w zakresie poniżej opisanym.
- Usługobiorca celem skorzystania z możliwości oferowanych usług, zobowiązany jest podać niezbędne dane zawarte w formularzu w celu zgłoszenia zapotrzebowania.
- Usługodawca oferuje możliwość skorzystania za pośrednictwem strony z zgłoszenia na następujące usługi:
– Opieki nad osobami starszymi
– Opieki nad osobami niepełnosprawnymi
– Opieki nad osobami wymagającymi pomocy
– Czynności pielęgnacyjnych
– Czynności związanych ze sprawami życia codziennego, porządkami, zakupami, gotowaniem, transportem
– Innych czynności faktycznych
§4 Konto usługobiorcy
- Usługobiorca po uzupełnieniu formularza kontaktowego lub formularza zgłoszeniowego i wypełnieniu wszystkich potrzebnych w formularzu danych, zostaje umieszczony w prowadzonej bazie podopiecznych seniorów.
- Umieszczenie w bazie daje możliwość nawiązania kontaktu i zaproponowanie dalszej oferty współpracy w ramach świadczonych usług przez Centrum Wsparcia Seniora:
– daje możliwość umówienia, odwołania lub zmiany terminu wizyty Opiekuna,
– sprawdzenia listy zrealizowanych i zaplanowanych wizyt z informacją o rozpoznaniu postawionym podczas wizyty, na miejscu w siedzibie,
– prowadzenia kalendarza wizyt i świadczonych usług w domu podopiecznego,
– sprawdzenia listy i danych osobowych Opiekunów realizujących usługi w imieniu Usługodawcy na miejscu w siedzibie,
– złożenia zamówienia na usługę lub oczekiwane świadczenie,
– dostępu do swoich danych w tym danych identyfikacyjnych i kontaktowych w siedzibie,
- Administrator Danych Osobowych zbiera tylko te dane, które są nie zbędne do realizacji usługi, są to następujące rodzaje danych dane zwyczajne i dane wrażliwe szczególnej kategorii.
- Danymi potrzebnymi do realizacji usługi są:
– adres email zgłaszającego,
– imię i nazwisko zgłaszającego,
– adres osoby zgłaszającej,
– imię i nazwisko, adres zamieszkania osoby na którą wystawić mamy fakturę,
– imię i nazwisko seniora,
– data urodzenia seniora,
– adres sprawowania opieki nad seniorem,
– stan zdrowia seniora ( Czy osoba jest leżąca?, Stopień zaawansowania demencji u seniora?, Czy występuje choroba psychiczna?
§5 Szczególne zasady i warunki korzystania z usług elektronicznych świadczonych w ramach Portalu
- Zamówić wizytę Opiekuna może każdy pełnoletni Usługobiorca. W tym celu wskazuje zapotrzebowanie na usługę opiekuńczą, określa ilość godzin, podaje numer telefonu do kontaktu.
Celem zamówienia usługi przez stronę wymagane jest podanie przez usługobiorcę następujących danych:
– adres email zgłaszającego,
– imię i nazwisko zgłaszającego,
– adres osoby zgłaszającej,
– imię i nazwisko, adres zamieszkania osoby na którą wystawić mamy fakturę,
– imię i nazwisko seniora,
– data urodzenia seniora,
– adres sprawowania opieki nad seniorem,
– stan zdrowia seniora ( Czy osoba jest leżąca?, Stopień zaawansowania demencji u seniora?, Czy występuje choroba psychiczna?
- Celem zamówienia kontaktu telefonicznego wymagane jest podanie następujących danych: – imię i nazwisko, – telefon do kontaktu.
- W przypadku umawiania wizyty Opiekunowi seniora zostaną przekazane dane osobowe seniora podane przy zgłaszaniu seniora. W przypadku zmiany danych należy o tym fakcie poinformować.
- W zależności od rodzaju wizyty lub usługi Usługobiorca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków wizyty wynikających z przepisów prawa.
- Przed skorzystaniem z usług Usługobiorca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji, a także zaakceptować konieczność uiszczenia wymaganej opłaty po realizacji usługi raz na miesiąc, po zakończeniu danego miesiąca. Na podstawie wystawionej faktury na dane podane w umowie i wysłanej na adres email zamawiającego lub inny podany w umowie, lub dostarczonej pod wskazany adres.
- Usługobiorca jest uprawniony do odwołania umówionej wizyty- 24 godziny przed planowaną wizytą telefonicznie.
- Usługobiorca zamawiający wizytę opiekunek w przypadku rezygnacji proszony jest o odwołanie jej z wyprzedzeniem wizyty 24h.
- Pacjent zamawiając usługę poprzez stronę zamawia ją z obowiązkiem zapłaty wynagrodzenia za zamówioną usługę. Obowiązek zapłaty następuje z chwilą podpisania umowy.
- Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność przelewem bankowym na rachunek Usługodawcy:
Mbank
- 11 4020 0400 0037 0285 169 777
- Usługobiorca dokonuje zakupu usługi według stawek obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Cennik znajduje się na Platformie, a po realizacji usługi zamawiający otrzyma fakturę podsumowującą i wskazanie należnej do uiszczenia opłaty.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz wysokości kosztów usług, Zastrzeżenie to nie dotyczy Zamówień już realizowanych.
§6 Ogólne zasady świadczenia usług, zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
- Do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną dochodzi poprzez podpisanie umowy drogą elektroniczną lub w siedzibie firmy lub w domu podopiecznego i rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z danej usługi.
- Zamawianie usług, o których mowa w § 3 ust. 3 Regulaminu i korzystanie z oferty Usługodawcy jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
- Korzystanie przez seniora z danej usługi odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Usługobiorca może w każdym czasie zrezygnować z świadczonych przez Usługobiorcę usług. Dla skutecznej rezygnacji wystarczające jest wypowiedzenie umowy lub upłynnięcie czasu na jaki została zawarta. Nie przekazanie niezbędnych danych powoduje nie podpisanie umowy o świadczenie usług droga elektroniczną.
- W ramach obowiązku określonego w art. 6 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług związane jest z przesyłaniem danych przy pomocy publicznej sieci Internet, w związku z czym obarczone jest ryzykiem charakterystycznym dla sieci Internet.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Portalu. W razie otrzymania przez Usługodawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Usługobiorcę, Usługodawca może uniemożliwić dostęp do tych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści bezprawnej.
§7 Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Wsparcia Seniora Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością numer KRS 0001122316,, prowadzona działalność gospodarcza z siedzibą w Mielcu, ul. Jadernych 7/9, 39-300 Mielec.
§8 Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Klienta z Platformy, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie danych Klienta, jeśli powyższe okoliczności nie wynikły z działania lub zaniechania Usługodawcy.
- Klient zobowiązuje się do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Klienta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Klient łączy się z siecią Internet w celu korzystania z usług.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte działanie Usługobiorcy, nieodpowiedzialne korzystanie z sieci internetowej, niewłaściwe umieszczanie treści przez Usługobiorcę, niezachowanie ostrożności w procesie korzystania z usług elektronicznych.
- Usługodawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne dla zachowania bezpieczeństwa korzystania z Usług Elektronicznych.
- Zaleca się Klientom przestrzeganie zasad korzystania z sieci internetowej, nieinstalowanie oprogramowania pochodzącego z niesprawdzonego źródła, sprawdzanie adresów mailowych i przestrzegania zasad bezpieczeństwa przy dokonywaniu płatności on line.
§9 Postępowanie reklamacyjne w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących świadczonych usług.
- Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres siedziby Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu lub na adres email centrum.wsparcia.seniora@gmail.com.
- Usługodawca dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu podanego w ust. 3 w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka przeszkody z przyczyn niezależnych od Usługodawcy (awarie sprzętu, sieci internetowej, siła wyższa, inne przyczyny niezależne od Usługodawcy). Usługodawca ponadto zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania od Usługobiorcy dodatkowych wyjaśnień – czas udzielania wyjaśnień przez Usługobiorcę każdorazowo przedłuża okres rozpoznania reklamacji.
- Usługodawca niezwłocznie zawiadomi Usługobiorcę o rozpatrzeniu reklamacji przesyłając informację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Klienta w procesie rejestracji adres e-mail.
§10 Postanowienia końcowe
- Usługobiorca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i dokonać jego akceptacji przy procesie zamawiania usługi.
- Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do serwisu lub jego części z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w razie stwierdzenia nieprawidłowości w korzystaniu z serwisu, lub wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Usługobiorcę lub Usługodawcę.
- Usługodawca jest uprawniony do dokonywania:
- a) zmian danych zawartych w ramach Portalu,
- b) zmian parametrów technicznych Portalu,
- c) czasowego lub stałego ograniczenia dostępności serwisu, całkowitego wycofania serwisu o czym powinien poinformować Usługodawcę poprzez zamieszczenie stosownych informacji w ramach stron serwisu.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Usługobiorców będących konsumentami na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innych obowiązujących przepisów prawa.
- Centrum Wsparcia Seniora sp. z o.o. działa na podstawie obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:
- a) Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
- b) Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- d) Ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty
- e) Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r o zawodach pielęgniarki i położnej
- f) Ustawa o systemie informacji w ochronie zdrowia z dnia 28 kwietnia 2011 r.
- g) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, a także Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r
- h) innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, o randze ustawowej i wykonawczej
- Platforma Usługodawcy zawiera treści chronione prawem autorskim. Zabrania się w szczególności kopiowania udostępnianych na Platformie tekstów, grafiki, znaków towarowe, logotypów, Każde niedozwolone użycie uprawnia Usługodawcę do zgłaszania roszczeń o ochronę praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji.
- Usługobiorcy korzystający z Platformy jak i podmioty niezarejestrowane odwiedzające Platformę zobowiązani są do wykorzystywania treści serwisu w wyłącznie do dozwolonego użytku własnego.
Zespół Centrum Wsparcia Seniora Sp. z o.o.