POLITYKA PRYWATNOŚCI/COOKIES
Szanowni Państwo
Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka prywatności) przedsiębiorcy działającego pod firmą
Centrum Wsparcia Seniora Łukasz Stypa (dalej: Usługodawca) określa, w jaki sposób Usługodawca gromadzi, przetwarza i wykorzystuje dane Użytkowników http://www.centrumwsparciaseniora.pl / (dalej: Serwis). Serwis prowadzony jest przez Usługodawcę.
- Kto jest Administratorem danych osobowych Użytkowników?
W związku z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) Usługodawca informuje, że administratorem, czyli podmiotem, który decyduje o tym jak będą wykorzystywane dane użytkowników Serwisu (dalej: Użytkownik) jest Usługodawca, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail centrum.wsparcia.seniora@gmail.com
- Jakie dane osobowe Użytkowników przetwarzamy?
Podczas składania zamówienia nowy Użytkownik zostanie poproszony o podanie następujących danych:
- Imię i nazwisko;
- Nazwa firmy i NIP w przypadku firmy;
- Adres dostawy;
- Adres e-mail;
- Nr telefonu;
- Dane potrzebne do dostawy obiadu;
- Dane do faktury (opcjonalne).
- Czy muszą Państwo podawać swoje dane osobowe Usługodawcy?
Podanie przez Użytkownika powyższych danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże ich nie podanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji umowy z Usługodawcą, przez co nie moglibyśmy świadczyć Państwu usług. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo podać swoich danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Państwem umowy, a w konsekwencji nie będą mogli Państwo korzystać z Serwisu.
4. Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Użytkowników
Państwa dane osobowe określone w punkcie 2 Polityki prywatności, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody. Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania usługi realizacji zamówienia przez Usługodawcą. Możliwości złożenia zamówienia, dokonania zakupu wybranych produktów i dostarczenia zamówienia przez naszego kierowcę (dalej: Kierowca) oraz możliwości świadczenia usług drogą elektroniczną i obsługi Państwa reklamacji oraz zgłoszeń. Usługodawca zobowiązuje Kierowcę do zapewnienia pełnej ochrony przekazanych mu danych osobowych.
- Przez jaki czas przechowujemy podane przez Państwa dane osobowe?
Dane określone w punkcie 2 Polityki prywatności, będą przechowywane jednie w celach:
1) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
2) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy z Usługodawcą.
Dane osobowe zebrane do celów marketingowych, na które Użytkownik wyraził odrębną zgodę, przechowujemy przez okres wykonywania działań marketingowych lub do momentu wniesienia sprzeciwu przez Użytkownika wobec przetwarzania jego danych osobowych.
6. Komu udostępniamy dane osobowe Użytkowników
Państwa dane osobowe udostępniamy stronom transakcji, które zawierają Państwo w Serwisie oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, naszym pracownikom i współpracownikom, w tym Kierowcom, dostawcy Serwisu, firmie hostingowej obsługującej naszą pocztę mailową, podmiotom współpracującym z Nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych i prawnych.
Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, są przekazywane również na rzecz podmiotu obsługującego płatności internetowe tj. Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, są przekazywane również na rzecz podmiotu obsługującego płatności internetowe tj. PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP:779-23-08-495, reprezentowaną przez:
Prokurenta będąca dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (dalej: PayU) w zakresie niezbędnym do obsługi płatności. PayU pełni rolę administratora przekazanych mu danych osobowych.
7. Bezpieczeństwo danych osobowych
Usługodawca zabezpiecza dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
8. Przechowywanie danych osobowych i prawa Użytkownika
Użytkownicy mają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych przez nas narusza przepisy RODO, mają prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W trakcie zamawiania produktów, do momentu ostatecznego potwierdzenia poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku, Zamawiający mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych.
Weryfikacji danych lub korekty zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e- mail do Usługodawcy na adres: centrum.wsparcia.seniora@gmail.com
W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego w tym Kodeksu cywilnego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
- Czy przekazujemy Państwa dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Czy przetwarzamy Państwa dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Państwa prawa?
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
11. Polityka cookies
Korzystanie z Serwisu jest realizowane za pomocą bezpiecznego Protokołu SSL, który wpływa na ochronę transmisji danych w sieci Internet.
Serwis może wykorzystywać pliki cookies (tzw. ciasteczka), czyli pliki z informacją, które są zapisywane przez serwer Usługodawcy na komputerze Użytkownika. Stosowanie plików cookies umożliwia podnoszenie jakości usług oferowanych przez Serwis poprzez: a. usprawnienie procesu wyboru i zamawiania produktów;
- informowanie o preferencjach Użytkownika;
- tworzenie statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników z usług Serwisu.
Pliki Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. W ramach Serwisu wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „sesyjne” – przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
- „stałe” – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „niezbędne” – umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu;
- „funkcjonalne” – umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika; f. „własne” – zamieszczane przez Serwis;
- „zewnętrzne” – pochodzące z witryny zewnętrznej niż Serwis;
Mechanizm Cookies w Serwisie
Nasza witryna wykorzystuje pliki Cookies, które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. Cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze Użytkownika – nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wykorzystanie plików cookies nie umożliwia pobrania jakichkolwiek danych osobowych i adresowych Użytkownika ani innych poufnych informacji z jego komputera. Stosowanie „ciasteczek” nie jest możliwe, jeśli w przeglądarce internetowej wyłączono opcję zapisywania plików cookies. Wyłączenie powołanej opcji nie uniemożliwia korzystania z Serwisu, może jednak spowodować pewne utrudnienia. Większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Każdy Użytkownik naszego Serwisu ma możliwość zmiany ustawień dotyczących plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Serwis do prawidłowego działania wymaga najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek:
- Chrome
- Firefox
- Edge
- Opera
- Safari
12. Dodatkowe informacje
W ramach Serwisu mogą zostać zamieszczone zewnętrzne linki umożliwiające jego Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych bądź też podczas korzystania z Serwisu w Państwa urządzeniu mogą być dodatkowo umieszczone pliki Cookies pochodzące od innych podmiotów w szczególności od dostawców takich jak: Facebook, Google w celu umożliwienia Państwu skorzystania z funkcjonalności Serwisu zintegrowanych z tymi serwisami. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików Cookies w swojej polityce prywatności w związku z czym ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby przed skorzystaniem z takich stron zapoznać się z dokumentem dotyczącym Polityki prywatności.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na naszej stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany polityka prywatności ukaże się na stronie z nową datą, a osobom, które posiadają konto w Serwisie zostanie przesłana informacja mailowa o zmianie dokumentu.
Zespół Centrum Wsparcia Seniora
POLITYKA PRYWATNOŚCI/COOKIES
Szanowni Państwo,
Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka prywatności) przedsiębiorcy działającego pod firmą
Centrum Wsparcia Seniora spółka z o.o. (dalej: Usługodawca) określa, w jaki sposób Usługodawca gromadzi, przetwarza i wykorzystuje dane Użytkowników http://www.centrumwsparciaseniora.pl / (dalej: Serwis). Serwis prowadzony jest przez Usługodawcę.
- Kto jest Administratorem danych osobowych Użytkowników?
W związku z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) Usługodawca informuje, że administratorem, czyli podmiotem, który decyduje o tym jak będą wykorzystywane dane użytkowników Serwisu (dalej: Użytkownik) jest Usługodawca, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail centrum.wsparcia.seniora@gmail.com
- Jakie dane osobowe Użytkowników przetwarzamy?
Podczas składania zamówienia opieki Użytkownik zostanie poproszony o podanie następujących danych:
– Dane do faktury (opcjonalne).
- Imię i nazwisko zgłaszającego;
- Nazwa firmy i NIP w przypadku firmy;
- Adres zgłaszającego;
- Adres e-mail zgłaszajacego;
- Nr telefonu;
– Dane potrzebne do opieki;
1) imię i nazwisko seniora,
2) data urodzenia seniora,
- adres sprawowania opieki nad seniorem,
- stan zdrowia seniora (Czy osoba jest leżąca?, Stopień zaawansowania demencji u seniora?, Czy występuje choroba psychiczna?)
- Czy muszą Państwo podawać swoje dane osobowe Usługodawcy?
Podanie przez Użytkownika powyższych danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże ich nie podanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji umowy z Usługodawcą, przez co nie moglibyśmy świadczyć Państwu usług. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo podać swoich danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Państwem umowy, a w konsekwencji nie będą mogli Państwo korzystać z Serwisu.
4. Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Użytkowników
Państwa dane osobowe określone w punkcie 2 Polityki prywatności, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody. Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania usługi realizacji zamówienia przez Usługodawcą. Możliwości złożenia zamówienia, dokonania zakupu wybranych usług i realizację ich przez nasze opiekunki (dalej: opiekunka) oraz możliwości świadczenia usług drogą elektroniczną i obsługi Państwa reklamacji oraz zgłoszeń. Usługodawca zobowiązuje opiekunki do zapewnienia pełnej ochrony przekazanych mu danych osobowych.
- Przez jaki czas przechowujemy podane przez Państwa dane osobowe?
Dane określone w punkcie 2 Polityki prywatności, będą przechowywane jednie w celach:
1) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
2) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy z Usługodawcą.
Dane osobowe zebrane do celów marketingowych, na które Użytkownik wyraził odrębną zgodę, przechowujemy przez okres wykonywania działań marketingowych lub do momentu wniesienia sprzeciwu przez Użytkownika wobec przetwarzania jego danych osobowych.
6. Komu udostępniamy dane osobowe Użytkowników
Państwa dane osobowe udostępniamy stronom transakcji, które zawierają Państwo w Serwisie oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, naszym pracownikom i współpracownikom, w tym Opiekunkom, dostawcy Serwisu, firmie hostingowej obsługującej naszą pocztę mailową, podmiotom współpracującym z Nami przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych i prawnych.
7. Bezpieczeństwo danych osobowych
Usługodawca zabezpiecza dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
8. Przechowywanie danych osobowych i prawa Użytkownika
Użytkownicy mają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych przez nas narusza przepisy RODO, mają prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W trakcie zamawiania usług, do momentu ostatecznego potwierdzenia poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku, Zamawiający mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych.
Weryfikacji danych lub korekty zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e- mail do Usługodawcy na adres: centrum.wsparcia.seniora@gmail.com
W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego w tym Kodeksu cywilnego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
- Czy przekazujemy Państwa dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Czy przetwarzamy Państwa dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Państwa prawa?
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
11. Polityka cookies
Korzystanie z Serwisu jest realizowane za pomocą bezpiecznego Protokołu SSL, który wpływa na ochronę transmisji danych w sieci Internet.
Serwis może wykorzystywać pliki cookies (tzw. ciasteczka), czyli pliki z informacją, które są zapisywane przez serwer Usługodawcy na komputerze Użytkownika. Stosowanie plików cookies umożliwia podnoszenie jakości usług oferowanych przez Serwis poprzez: a. usprawnienie procesu wyboru i zamawiania produktów;
- informowanie o preferencjach Użytkownika;
- tworzenie statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników z usług Serwisu.
Pliki Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. W ramach Serwisu wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „sesyjne” – przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
- „stałe” – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „niezbędne” – umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu;
- „funkcjonalne” – umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika; f. „własne” – zamieszczane przez Serwis;
- „zewnętrzne” – pochodzące z witryny zewnętrznej niż Serwis;
Mechanizm Cookies w Serwisie
Nasza witryna wykorzystuje pliki Cookies, które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. Cookies zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze Użytkownika – nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wykorzystanie plików cookies nie umożliwia pobrania jakichkolwiek danych osobowych i adresowych Użytkownika ani innych poufnych informacji z jego komputera. Stosowanie „ciasteczek” nie jest możliwe, jeśli w przeglądarce internetowej wyłączono opcję zapisywania plików cookies. Wyłączenie powołanej opcji nie uniemożliwia korzystania z Serwisu, może jednak spowodować pewne utrudnienia. Większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Każdy Użytkownik naszego Serwisu ma możliwość zmiany ustawień dotyczących plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Serwis do prawidłowego działania wymaga najnowszej wersji jednej z poniższych przeglądarek:
- Chrome
- Firefox
- Edge
- Opera
- Safari
12. Dodatkowe informacje
W ramach Serwisu mogą zostać zamieszczone zewnętrzne linki umożliwiające jego Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych bądź też podczas korzystania z Serwisu w Państwa urządzeniu mogą być dodatkowo umieszczone pliki Cookies pochodzące od innych podmiotów w szczególności od dostawców takich jak: Facebook, Google w celu umożliwienia Państwu skorzystania z funkcjonalności Serwisu zintegrowanych z tymi serwisami. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików Cookies w swojej polityce prywatności w związku z czym ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby przed skorzystaniem z takich stron zapoznać się z dokumentem dotyczącym Polityki prywatności.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na naszej stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany polityka prywatności ukaże się na stronie z nową datą, a osobom, które posiadają konto w Serwisie zostanie przesłana informacja mailowa o zmianie dokumentu.
Zespół Centrum Wsparcia Seniora spółka z o.o.